whatsapp
שאלות נפוצות לאחר התקנת מעלון מדרגות
שאלות נפוצות לאחר התקנת מעלון מדרגות

שאלות נפוצות לאחר התקנת מעלון מדרגות

לאחר התקנת מעלון מדרגות, למשתמשים ולבני משפחותיהם יש לעתים קרובות מספר שאלות נפוצות לגבי השימוש והתחזוקה של הציוד שהותקן. 
אם זה עתה הותקן מעלון כסא בביתך, אך עדיין יש לך כמה שאלות בנוגע לשירות או תחזוקת המעלון, הגעת למקום הנכון. להלן השאלות הנפוצות ביותר שאנו נשאלים ע"י לקוחות לאחר ההתקנה.

למי אנחנו קוראים לשירות במעלון שלנו?

תמיד יהיה לך למי להתקשר ישירות אם אתה נזקק לשירות. בן אם זה לצוות הטלפוני של העיקר הבריאות, לצוות הטכני ועד לסמנכ"ל הטכני של החברה. כולנו כאן לשירותך.

מה דרוש כדי לנקות או לתחזק את מעלון המדרגות?

אין הכרח בשום דבר מיוחד כדי לשמור על המעלון. עם זאת, מומלץ לנקות במטלית לחה אבק על גבי המושב, משענות היד, המעקה ורכיבים עיקריים אחרים על בסיס שגרתי. זוהי דרך קלה לשמור על המעלון שלך נקי ובמראה חדש.
במעלון ישר מומלץ להבריש עם מטאטא את הלכלוך מבין שיני המסילה (לא לשטוף במים).
במעלון מתעקל יש לנגב את המסילה אחת לשבוע-שבועיים מהאבק שמצטבר עליה (אבק זה נאסף ע"י גלגלי המעלון ומוחזר למסילה בצורת פסים אפורים בעיקר בסיבובים), נסיעה על מסילה מלוכלכת עלולה ליצור רעשים וחריקות.

כדי למקסם את חיי הסוללות של המעלון:
השתמשו במעלון המדרגות על בסיס קבוע.
ודאו שהמטען מחובר לשקע בקיר והמעלון חונה בתחנה כיאות.
אין לאפשר לסוללות להתרוקן.
כאשר המעלון אינו בשימוש, החנו אותו בתחנת העגינה העליונה או התחתונה.
אם אתם יוצאים מהבית למספר ימים או במקרה של הפסקת חשמל, כבו את החשמל על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה.

אם נראה שמשהו משמיע צליל שונה או לא פועל בצורה חלקה, אל תהססו והתייעצו אתנו.

חברת העיקר הבריאות ממליצה בחום על ביקור תחזוקה שנתי. זוהי דרך מצוינת להבטיח שהמרכיבים העיקריים של המעלון יישארו במצב עבודה מעולה. צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף על תוכנית הארכת האחריות למעלוני כסא.

מה עלי לעשות בעת הפסקת חשמל?

כל מעלוני המדרגות שחברת העיקר הבריאות מציעה פועלים באמצעות סוללות. לכן, כאשר יש הפסקת חשמל בביתך המעלון ימשיך לפעול. משך השימוש בעת הפסקת החשמל תלוי בטעינת הסוללות. בעת שהמעלון לא בשימוש יש לכבותו מיידית כדי למנוע את התרוקנות הסוללות.

למידע נוסף בנושא היכנסו למאמר הבא: טיפים לשימוש מיטבי במעלון מדרגות במהלך הפסקת חשמל

אם אני יוצא מהבית ליותר מכמה ימים, האם עלי לכבות את המעלון?

אמנם אין חובה לכבות את המעלון, אך אנו ממליצים על כך כי זה ישמור על חיי הסוללות במידה ותהיה הפסקת חשמל בזמן הזה. עם זאת, וודאו שאתם משאירים את המטען מחובר לשקע החשמל ושהמעלון חונה בתחנה.

אם תקע המעלון ייצא מהשקע, מה יקרה?

אם התקע יוצא בטעות מהשקע, המעלון עדיין יעבוד אולם הסוללות לא יטענו והמעלון יצפצף/ יתקתק בעומדו בתחנה. הקפידו לחבר אותו בחזרה ברגע שתבחינו בכך.
 

האם ניתן להשתמש במעלון להובלת חפצים?

המעלון מיועד להובלת אנשים. לא מומלץ להשתמש בו להובלת חפצים כבדים או מצרכים, מכיוון שהדבר עלול להשפיע על הביצועים והבטיחות שלו.

מה קורה אם המעלון מפסיק לעבוד?

מעלוני המדרגות שלנו מיוצרים בחברות המובילות בעולם והם עמידים ואמינים לאורך שנים. אם בכל זאת המעלון מפסיק לעבוד לחלוטין, וודאו שלחצן ההפעלה לא נלחץ בטעות. מעט מאוד דברים יכולים להשתבש עם מעלוני המדרגות שלנו, כך שאם ניסיתם לנתק אותו ולחבר אותו בחזרה ולהפעיל את החשמל אך ללא הצלחה, התקשרו אלינו על מנת שאיש מקצוע מטעמנו יבחן מה קרה.

רכשתי מעלון מדרגות חיצוני האם עלי לכסות אותו?

תחזוקה וטיפול חשובים מאוד למעלוני כסא חיצוניים מכיוון שהם חשופים ביותר לפגעי מזג אוויר. המעלון החיצוני אמנם עם תכונות שונות מהמעלון פנימי כדי לשמור עליו מוגן, אך מומלץ להקפיד על הנחת כיסוי להגנה נוספת מפני פגעי מזג האוויר. פעולה זו תגדיל את תוחלת החיים שלו ותבטיח שהוא ישאר אמין בכל פעם שתצטרכו להשתמש בו.
 

כמה זמן מחזיקות הסוללות במעלון מדרגות?

אורך חיי הסוללות משתנה ממותג ומותג ותלוי במגוון גורמים: משקל המשתמש, שיפוע המדרגות ותדירות השימוש. קשה לומר בדיוק כמה זמן הסוללות יחזיקו מעמד (בדיוק כמו בכל סוללה אחרת בטלפון נייד או שעון יד). כהנחיה כללית, לרוב יש צורך להחליף סוללות לאחר 1-3 שנים בשימוש רב, ו-3-5 שנים בשימוש קל.

בכמה חשמל משתמש מעלון מדרגות?

מעלון כסא מופעל באמצעות 2 סוללות: כאשר משתמשים במעלון המדרגות כדי לנוע למעלה או למטה, אלו הסוללות שמפעילות את היחידה ולא החשמל של הבית שלך. רק כאשר הסוללות זקוקות לטעינה, החשמל של הבית מספק כמות קטנה של אנרגיה כדי להטעין אותן מחדש. הסוללות יטענו מחדש באופן אוטומטי בעת הצורך. במילים אחרות, הסוללות של המעלון אינן פועלות כאשר אינן בשימוש.

אם בעתיד לא נזדקק למעלון, האם ניתן יהיה לפרק אותו?

אם התאוששתם ממגבלה פיזית או שיש סיבה אחרת שבגללה אינכם זקוקים יותר למעלון שלכם, צרו אתנו קשר כדי לדון באפשרויות הקיימות.  
ניתן להסיר מעלון מדרגות בקלות במידת הצורך. מכיוון שהמעלונים שלנו מותקנים על גבי גרם המדרגות ואינם מקובעים לקיר, הסימנים היחידים שיישארו הם כמה חורים קטנים במדרגות. אל תנסו לפרק את המעלון לבד כדי למנוע פציעה או נזק פוטנציאלי למוצר או לביתכם.

האם אני אוכל למכור את מעלון המדרגות לאדם אחר לאחר השימוש בו?

התשובה תלויה בדגם שהותקן בביתך. ישנם מעלונים שמיוצרים במיוחד לגרם מדרגות ספציפי ולא יכולים להתאים לאף אחד אחר, במקרה כזה אפשר למכור לאדם אחר את המעלון בלבד והוא יצטרך להזמין מסילות המותאמות לביתו. אך אם מדובר במעלון מדרגות ישר לדוגמה ,או במעלון חדשני מודולארי והם במצב טוב, יתכן ונוכל להציע לך לקנות אותו בחזרה בעלות מופחתת. 

אם יש לכם שאלות נוספות, אנא אל תהססו לפנות אלינו. התקשרו למוקד ההזמנות והשירות שלנו 072-2159090 ונשמח לסייע.     
חזרה לרשימה
מאמרים נוספים מאמרים נוספים
בשנת 2005 תוקן חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והוסף פרק הנגישות הקובע את החובה להנגיש מבנים תשתית וסביבה. אבל בפועל, לצערנו, המציאות של אנשים בעלי מוגבלויות בישראל שונה.
מטפס מדרגות זחל לעלייה במדרגות מאפשר נגישות מלאה בתוך הבית ומחוצה לו. בעוד שמעלית או מעלון מדרגות לא ניתן להוציא מהבית, הרי שאת המתקן הזה ניתן לנייד בקלות ולהפעיל אותו בצורה קלה גם במקומות אחרים.
צוות העיקר הבריאות ייתן לך מענה מקיף וילווה אותך מ א' ועד ת' משלבי התכנון, דרך המדידות ועד להתקנת המעלון בביתך
מאמר מקיף זה מספק עצות ותובנות של מומחים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת המתאימה לתקציב ולדרישות שלך.

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות