whatsapp

חיתולים למבוגרים

5 טיפות
סופר נייט מכנסון גזרתי
₪42₪59
משלוח 39 ₪
5 טיפות
סופר נייט מכנסון מלבני
₪48₪69
משלוח 39 ₪
8 טיפות
SLIP proskin maxi L
8 טיפות
SLIP proskin maxi M
חיתולים למבוגרים

אחת התופעות הנפוצות המתרחשות בגיל השלישי הינה קושי בשליטה על הסוגרים. זה יכול לקרות כחלק מתופעות של מחלה מסוימת, וזו יכולה להיות בעיה בפני עצמה. הפתרון בשני המקרים הוא שימוש בחיתולים למבוגרים של המותגים המובילים והאיכותיים בתחום. אצלנו באתר העיקר הבריאות תוכלו לקנות חיתולים למבוגרים במחיר משתלם.

חיתולים למבוגרים - בחירת מידות וסוגים 

ישנם מספר סוגים של חיתולים למבוגרים במגוון מידות להתאמה אופטימלית למטופל, ובהם חיתולים חד פעמיים לשימוש ביום, חיתולים חד פעמיים לשימוש בלילה, רשתונים רב פעמיים המאפשרים החזקה של סופגנים מיוחדים וכן שקיות שתן רב פעמיות

חיתולי מבוגרים בדרגות ספיגה שונות

חיתולים למבוגרים לשימוש בלילה הינם בעלי כושר ספיגה גבוה במיוחד, המאפשר שימוש לאורך זמן. גם חיתולי מבוגרים לשימוש ביום מגיעים במספר דרגות ספיגה, ולפני הקנייה יש לוודא שדרגת הספיגה מתאימה לצורכי המשתמש.
 

איך לבחור חיתולים למבוגרים שמתאימים לכם?

בחירה נכונה של חיתולים למבוגרים אינה תמיד פשוטה, וכמובן שיש לה חשיבות גדולה, שכן בחירה של מוצר מתאים עשויה להפחית את הפגיעה בעור שלכם ולאפשר לכם שמירה על שגרת היום-יום מבלי להיקלע למצבים מביכים ורטובים.
מומלץ בשלב ראשון להתייעץ עם רופא לגבי מציאת חיתולי מבוגרים שמתאימים לכם ולרמת הספיגה המתאימה לצרכים שלכם. אצלנו תוכלו לקנות חיתולים למבוגרים באיכות גבוהה במיוחד וגם נשמח לנסות לכוון אתכם לרכישת המוצר המתאים ביותר בעבורכם.

כאשר בוחרים חיתולים למבוגרים, כדאי לשים לב למספר דברים:

 

חיתולים למבוגרים – לשיפור איכות החיים שלכם!

כל מי שסובל מבעיה של בריחת שתן מתמודד עם ירידה משמעותית באיכות החיים, משום שהוא לא יודע מתי זה יקרה ואיך יוכל להתמודד עם המצב. חיתולי מבוגרים מהווים פתרון מצוין לכל מי שסובל מהבעיה ומעוניין להמשיך לנהל אורח חיים תקין, כמו גם לאנשים סיעודיים המרותקים למיטה ולא יכולים להגיע לשירותים בכוחות עצמם. אין ספק שהמצאתם של חיתולי מבוגרים משפרת מאוד את איכות החיים ומאפשרת התמודדות עם המצב בצורה היגיינית ונוחה. ולא רק זאת - באתר העיקר הבריאות תוכלו לבצע השוואת מחירים ולקנות חיתולים למבוגרים בזול.

חיתולים למבוגרים במחיר משתלם במיוחד – לשימוש בלילה

כאשר רוכשים חיתולים למבוגרים, חשוב מאוד לתת את תשומת הלב לכך, שבלילה הצרכים הם אחרים. זאת משום שמדובר בשעות ארוכות שבהן לא תמיד יש בנמצא מטפל שיחליף את החיתול, ולכן חשוב מאוד להשתמש בחיתולי מבוגרים ייעודיים ללילה. מדובר בחיתולים למבוגרים שהנם בעלי כושר ספיגה גבוה במיוחד, המאפשרים ללובש אותם לילה רגוע ושלו. בנוסף, סוג זה של חיתולים למבוגרים הינם חיתולים נושמים, וככאלה הם מונעים היווצרות תפרחת כתוצאה מהצטברות של שתן. מכל הסיבות הללו, כשרוכשים חיתול למבוגרים חשוב מאוד לרכוש גם כאלה המותאמים ללילה, ולשפר מאוד את ההרגשה ואת איכות החיים של הזקוקים להם. והמחיר? באתר שלנו - המשתלם בארץ!

חיתולים למבוגרים – שומרים על הכבוד של חולים סיעודיים

הרבה פעמים מי שנזקק לחיתולים למבוגרים אלו חולים סיעודיים אשר אינם יכולים לקום מהמיטה כדי להתפנות וחלקם גם לא במצב הכרתי שמאפשר להם להרגיש שהם צריכים להתפנות. חיתולים מומלצים למבוגרים ולקשישים ומסייעים לקרובים שלהם לשמור על כבודם ועל ההיגיינה שלהם כאחד. אין ספק שבאמצעות מוצרי ספיגה, אפשר לספק לחולים סיעודיים את מה שהם הכי היו רוצים: שלא יראו אותם בחולשתם. 

לקניית חיתולים למבוגרים בזול ועם משלוח מהיר עד הבית - צרו עמנו קשר עוד היום!

למאמרים ולמידע נוסף על מוצרי ספיגה למבוגרים לחץ כאן!
      

בטרם רכישת מוצר או תכשיר רפואי והתחלת השימוש בו, מומלץ להיוועץ במומחה שירותי בריאות מוסמך לגבי מטרות השימוש במוצר, אופן השימוש בו, תופעות הלוואי והאינטראקציה שלו עם תכשירים רפואיים אחרים. יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש בתכשיר רפואי. המידע באתר העיקר הבריאות אינו משמש חוות דעת או הנחיה רפואית ואינו יכול לשמש תחליף להתייעצות עם רופא / פיזיותרפיסט / תזונאי / מרפא בעיסוק / רוקח ו/או מומחה מוסמך אחר.

כל אחד מספקי המוצרים באתר קובע את עלויות המשלוח בהתאם להחלטתו, ספק המוצרים רשאי לקיים מבצע באתר הכולל זיכוי וביטול דמי המשלוח. במידה וההזמנה כוללת מוצרים מספקים שונים ישלם המזמין דמי משלוח בגין כל הזמנה בנפרד בהתאם להחלטת הספקים השונים.
אין בשיחת הטלפון, לשם רכישת המוצר, משום ייעוץ מקצועי בתחום הנגישות. בכל מקרה של התלבטות לגבי מידת התאמת המוצר אנו ממליצים לקבל יעוץ מקצועי מיועץ נגישות מוסמך.

נבנה ע"י לוגייט טכנולוגיות